Zarmina
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zarmina

-Sister of the Earth-
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jenni=Jennifer? I guess .__.'

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jenni~




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 17-10-10

Stam Kaart
Leeftijd:
Partner:
Stam:

Jenni=Jennifer? I guess .__.' Empty
BerichtOnderwerp: Jenni=Jennifer? I guess .__.'   Jenni=Jennifer? I guess .__.' Emptyzo okt 17, 2010 8:47 am

haihai. Jenni meld zich op de roleplay, present Sir!
Dus, ik ben Jenni. Ookwel Jennifer of Jenjenn, boeit me niet hoe je me noemt. ben 14 jaar, en mijn verjaardag is op 14 december. Ik ben dan ook jarig, toevallig he Omg dat moet in het nieuws O__O
Ik ben een meisje, (Wow.) en val op jongens (wow.) en meisjes. ik ben dus bisexueel Eh. maar dat is niet belangrijk. dus vergeet maar gewoon wat hier staat xD
Ik ben Autistisch, dat houdt in dat ik moeilijk met gevoelens van mezelf en anderen om kan gaan, wil je er wat over vagen, ga je gang, ik sta open voor vragen ;D
Ik ben echt superverslaafd aan Vampires, ben gewoon eng geobsedeerd. Ik hou ook van die superenge moordlustige anime dudes.. Sommige minder moordlustig dan de ander.
Zoals: Zero (Vampire knight) Misteor/Belphegor (Hitman Reborn) Light/Kira (Deathnote) Dark mousy (DNAngel) en nog meer.
IK SPEEL BIJNA ALTIJD JONGENS. En mijn jongens hebben of de naam Kira, of Ryan O__O of heel misschien Andrew, Oliver, enzovoorts enzovoorts.. Nietboeiend.

Heb je nog vragen, stel ze gerust hier onder ;D

~Jennjenn
Terug naar boven Ga naar beneden
Kuukai
Admin
Kuukai


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In de hemel... Ja,Ik ben jesus!

Stam Kaart
Leeftijd: 16
Partner: Girls are weird...
Stam: Westerlijke Stam

Jenni=Jennifer? I guess .__.' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jenni=Jennifer? I guess .__.'   Jenni=Jennifer? I guess .__.' Emptyzo okt 17, 2010 10:48 am

Weet je hoe het forum werkt? Very Happy
Tis een beetje anders dan het jouwe dus dat kan misschien wat voor verwarring zorgen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://zarmina.omgforum.net
 
Jenni=Jennifer? I guess .__.'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zarmina :: NON-RPG :: Gebruikers :: Ik, Mij en Mijzelf-
Ga naar: