Zarmina
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zarmina

-Sister of the Earth-
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Phunque Hoshi

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Phunque

Phunque


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 26-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Tegenover jouw huis in de struiken. Breng me 'ns een koekje.

Stam Kaart
Leeftijd: 16
Partner: Een wat? (ºдಠ)
Stam: Noorderlijke Stam

Phunque Hoshi Empty
BerichtOnderwerp: Phunque Hoshi   Phunque Hoshi Emptyzo feb 27, 2011 7:54 pm

Naam: Phunque Hoshi
Spreek je uit als...: Funk Hosjie
Bijnaam: Beat, Funky
Soort: Mens
Geslacht: ♀ Vrouwelijk
Leeftijd: 16
Gedropt in de Noordelijke Stam

Uiterlijk:
Plaatje! =3:
Karakter: Phunque is een meisje die eigenlijk niet goed weet hoe ze eigenlijk op Zarmina terecht gekomen is. Haar leven heeft een rare draai gemaakt, zegt ze zelf, en is een beetje van aarde afgedwaald.
Ze is rustig, kalm, rationeel en staat met beide benen op de grond. Daarentegen is ze absoluut niet op haar mond gevallen. Ze kan hard en brutaal zijn: ze weet gelukkig de eerste paar keren dat ze dit wil doen haar woorden in te slikken. Pas als ze echt hard op haar tenen is getrapt, knapt er iets in haar dat haar rustige gelaat laat vallen. Dan wil je haar ook niet graag in de buurt hebben.
Phunque is geen meisje waar je ruzie mee wilt hebben, vooral niet omdat ze moeite heeft om mensen te vergeven. Als vriendin is ze echter erg trouw. Je moet haar dus aan je goede zijde hebben.
Kleine karaktertrekjes: Kalm, koppig, nieuwsgierig, rationeel. Kan ook heel vrolijk zijn, maar raakt ook gauw in pessimistische buien.

]¦•¦[ ================================================= ]¦•¦[
Wapens: Armwapens, genaamd Dæva Madness B-M IX, afgekort Daeva*.
Uiterlijk wapens: Ik heb twee afbeeldingen, maar ik haat het dat ik de getekende versie niet van kan vinden. Dat zou meer in dezelfde stijl passen. Buh.
Dæva Madness B-M IX:
Beschrijving: Het wapen is in staat kleine, elektrische lichtballen af te schieten. Zodra je geraakt wordt krijg je een schok. Zodra het een ledemaat raakt, kan het zijn dat deze even verlamd raakt, en als ze te dichtbij staat, kan er een schotwond ontstaan, maar verder is het een vrij onschuldig wapen.
De latere generaties zijn veel groter en moderner, maar dit is nogal een oudje. Daarom is hij nogal klein, maar hij is erg effectief en Phunque is er erg handig mee geworden.

*Daeva betekent letterlijk vertaald Wrong God, False God of God That's (Going To Be) Rejected, in het Nederlands zou dit Verkeerde God, Valse God of God dat op het punt staat te worden/is geweigerd, verbannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kuukai
Admin
Kuukai


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In de hemel... Ja,Ik ben jesus!

Stam Kaart
Leeftijd: 16
Partner: Girls are weird...
Stam: Westerlijke Stam

Phunque Hoshi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phunque Hoshi   Phunque Hoshi Emptyzo feb 27, 2011 9:29 pm

ö Epic ö
Liefde voor het wapen man ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://zarmina.omgforum.net
Phunque

Phunque


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 26-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Tegenover jouw huis in de struiken. Breng me 'ns een koekje.

Stam Kaart
Leeftijd: 16
Partner: Een wat? (ºдಠ)
Stam: Noorderlijke Stam

Phunque Hoshi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phunque Hoshi   Phunque Hoshi Emptyzo feb 27, 2011 9:36 pm

Hij is kewl hah? *schouderklopje bij haarzelf* ikweetikweet. Ik is episch, kan niet anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Phunque Hoshi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phunque Hoshi   Phunque Hoshi Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Phunque Hoshi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zarmina :: NON-RPG :: Gebruikers :: Je personages-
Ga naar: